Marmaris Rent a Car
Home Marmaris Holiday Company profile Marmaris Holiday Car fleet Marmaris Holiday Rental Conditions Marmaris Holiday PHOTO Galery Arac Kiralama & Marmaris Rent a Car Frequently Asked Questions Arac Kiralama & Marmaris Rent a Car Airport Transfers Arac Kiralama & Marmaris Rent a Car Contact

×
It is secured with 128-bit SSL
Customer Feedback
duygu   person     person
person ben ve arkadaslarım istambul dan marmarise tatile geldik. havalimanından telefon ile arac kirama sirketi aradık iclerinden en tatlı ve güzel konusan firma dan arac aldik.yalan yok ilk basta kortum ama gercekten aegean rent a car firması calısanları guler yuzlu ve arac ları bakımlı ve temizdi. 7 gün arac kiraladık aracta hıc bir sıkıntı olmadı. ayrıca ek ücret istemeden bizlere harita ve bölge ilğiğli kitapcıklar verdiler. marmariste tanısmıs oldugum bu rackiralama firmasına cok tesekürler..

LEYLA İLKER   person     person
person Biz gecen yaz ilk defa marmariste tatil yaptık cevreyi bilmiyorduk. marmaris arac kiralama düşündük. internetten buldugumuz aegean rent a car firması bize ekonomik paket bir arac verdi. kendileri bölgeyi anlatan harita ve güzel yerleri söylediler.vermiş oldukları hizmetten dolayı tatilimiz cok güzel gecti. butlaka sizde marmarise giderseniz size tavsiye edrim Aegean rent a car iyi bir arac kiralama şirketi.

muhammet cakır   person     person
person ben izmirden marmarise iş icin gelmiştim. Arac kirama icin marmaris aegean firmasıyla telefondan konustum. ben gelmeden aracımı otogara getirip hazır bir sekilde bana teslim ettiler.ARACLARI TEMİZ VE BAKIMLIYDI. vermiş oldukları hizmetten dolayı onlardan cok tesekkür edrim..HERKESE TAVSİYE EDEBİLECEGİM DÜZGÜN VE DÜRÜST BİR ARAC KİRALAMA ŞİRKETİ .HERKEZE TAVSİYE EDERİM.

gökhan kocar   person     person
person burdan Aegeanrent a car arac kiralama firmasına cok tesekkür edrim. benim zor gununde saat kac demeden yardımcı oldular. özellikle firmanın sahibi olan Muharrem beye anlaysından dolayı cok tesekkürler. SİZİN GİBİ İŞİNİ SEVEN İNLARLA TANISMAK BENİ COK MUTLU ETTİ. BUNDAN SONRA HER TATİLİM DE MARMARİS TEN ARAC KİRALAMA KONUSUNDA AEGEAN RENT A CAR FİRMASIN DAYIM.

ömer nuroglu   person     person
person 1yıl önce www.aegeanrentacar.com üzerinden Hyundai i20 kiralamıştım ve aracı gerçekten de uygun fiyata kiralamıştım.1 hafta kiraladığım için de normal fiyatı üzerinden indirim yaptılar bana firmadan. Bu sayede cebimde de daha fazla para kalmış oldu. Araç gerçekten konforluydu ve bakımlıydı. Bu yüzden yolculuk esnasında hiçbir sıkıntıyla karşılaşmadım ve son derece memnun kaldım bu araçtan. Siz de ilgili firma üzerinden istediğiniz aracı kiralayabilirsiniz. Cidden çalışanlar hayli ilgililer yani bu devirde bu kadar ilgili insan bulmak zor. Her konuda da yardımcı oluyorlar ve araç kiralamak daha kolay hale geliyor. Ben rent a car çalışanlarına ve yapmakta oldukları kaliteli hizmet için bütün ekibe teşekkür ediyorum.

ekrem senyer   person     person
person Ben bir süre kadar önce bu firmadan araç kiralamıştım. Araçları oldukça bakımlı ve donanımlı. Firmada normalde aracı günlük 100 TL’ye kiralayacaktım; ancak süre uzadıkça indirim yapılıyormuş ve bu yüzden kiraladığım gün sayısına ödediğim parayı oranladığımda, günlük 80 TL civarı bir para tutuyordu. Yani bu açıdan da ciddi bir fırsat sunuyorlar. Aracı kullanmaya başladığımda da hayli kolay kullanımlı ve konforlu olduğunu fark ettim ve bu araç sayesinde eşimle seyahatimiz oldukça rahat geçti diyebilirim. Kasko ve sigorta gibi detayları da atlamıyorlar kesinlikle ve bu yapılarıyla da dikkatleri üzerlerine çekiyorlar. İnsanlara güven veriyorlar ve araçlarda oluşabilecek olan çeşitli hasarlarda da kesinlikle sizi sorumlu tutmuyorlar. Ben, eşimle bana sundukları güvenilir araç kiralama hizmeti için öncelikle yetkili kişilere teşekkür ediyorum. Aynı şekilde bakımlı ve sorunsuz bir araca bindirdikleri için de yine bütün çalışanlara teşekkürlerimi sunuyorum.

cafer battal   person     person
person Ben firma üzerinden 2 farklı araç kiralama fırsatı bulmuştum. Öncelikle şehirlerarası işim için acilen bir araç kiralamam gerekiyor idi ve internet üzerinden yaptığım araştırmalar neticesinde bu firmanın methini hayli fazla duydum ve bu yüzden de bu firmayla iletişime geçtim. Firma yetkilileri hayli ilgiliydiler ve bana kiralamam gereken araç konusunda da yardımcı oldular. Yani iş için kiralamam gerektiğini belirttim ve bana daha fazla yardım edecek olan aracı belirttiler ve aracın fiyatını sorduğumda da oldukça uygun geldi. Neyse aracı bir de yakından göreyim dedim firmaya gittim ve aracı yakından inceleme fırsatı buldum. Dedikleri kadar varmış ve benim işim için gerekli olan araçmış tam da. Neyse oturup detayları konuştuk ve 2 ay kiralayacağımı belirttim, neyse bir de uzun vadeli kiralayacağım için indirim yaptılar. Daha da ucuza geldi yani. Sonra bir de demesinler mi; toplu ödemenize gerek yok aydan aya ödeyebilirsiniz isterseniz diye. Şok oldum yani ben hep rent a car firmalarının çıkarları doğrultusunda hareket ettiklerini düşünürdüm; ancak bu firmaya denk geldikten sonra fikirlerim değişmeye başladı. Neyse bu araçtan iş için memnun kaldım ve bir keresinde de kendi özel aracım olmadığı için; eşimle seyahat yapabilmek üzere 1 araç kiralamaya karar verdik. Bu konuda da hayli yardımcı oldular ve eşimle seyahat yapabileceğim oldukça geniş ve konforlu bir araç sundular. Yine aynı şekilde uzun vadeli kiraladım ve indirim fırsatından faydalanabildik. Bu sayede 2 kez firma üzerinden son derece kaliteli ve güvenilir araçlar kiraladım ve kiralama olayı firma sayesinde hayli ucuza geldi. Ben site çalışanlarına teşekkür ediyorum. Kullanımı kolay ve konforlu araç sundukları için de teşekkür ederim ayrıca.

mustafa sarıgül   person     person
person Kendim için özel araç aradığım esnada www.aegeanrentacar.com sitesine denk geldim. Aslında araba satın alacaktım ancak araba fiyatları oldukça yüksek ve bu durumda bir araba satın almam mümkün değildi. Ben de bu yüzden araba satın almak yerine, araç kiralama olayına girdim. Baktım piyasayı inceledim üç aşağı beş yukarı aynı fiyatlara denk geldim; ancak aradığım özelliklere sahip bir araç bulamadım. Ta ki bu siteye denk gelene kadar kendime göre bir araç bulamamıştım; bu siteye denk gelince de hemen firma yetkililerini aradım. Daha sonra da yüz yüze görüşmeye gittim. İlgi alaka beni ziyadesiyle memnun etti. Araçlara teker teker baktığımda da hepsinin tertemiz olduğunu gözlemledim ve aradığım araçları aslında bu firmada bulmuştum. Şimdi de hangi aracı kiralayacağımı bir türlü karar veremiyordum. Firmada birçok farklı seçenek vardı ve hepsi de güzeldi. Sonunda Hundai i 20 markanın bir modelini kiralamaya karar verdim. Ben günlük fiyat üzerinden ücretlendirileceğimi beklerken; yıllık olarak kiraladığım bu araçta indirim fırsatıyla karşılaştım. Gerçekten de güzel bir indirim uyguladılar ve parayı peşin olarak ödemenize gerek yok dediler. Parayı da aydan aya tahsil edeceklerini belirttiler ve bu duruma da hayli şaşırdım. Neyse aracı kiraladım kullanmaya başladım ve halen de kullanmaktayım. Araçtan hayli memnunum; şuana kadar hiçbir sorun çıkartmadı ve hayli konforlu bir araç. Bana sundukları bu güzel fırsat için firma yetkililerine teşekkürlerimi sunuyorum. Araç kiralamak isteyen arkadaşlara da bu firmayı öneririm.

nurdan pekmez   person     person
person Bu tarzda hizmet veren bir rent a car firması ararken arkadaşlarla 4 bir koldan; bu firmaya denk geldik. Firmanın bugüne kadar yaptığı hizmet ve müşterilerden gelen olumlu yorumlar; bizi bu firmaya yönlendirdi. Biz de öncelikle telefonla arayarak firmadan bilgi aldık; telefonda firmaya sorduğumu bütün sorulara eksiksiz bir şekilde yanıt almamız da bizim gözümüzde firmayı daha değerli hale getirmiş oldu. Neyse sonra yüz yüze görüşmeye gittik ve bizi karşılama şekilleri çok hoşumuza gittik. Bu arada biz 4 bayan olarak tatile gidecektik ve dördümüz birden Sevenday rent a car firmasıyla yüz yüze görüşmeye gittik. 1 kadını bile ikna etmek bu kadar zor iken; dördümüzü birden ikna edebilecekler miydi. Bunu merak ediyorduk aslında. Teker teker aklımızdaki sorular sorduk ve net bir şekilde, tereddüt edilmeden cevap aldık. Daha sonra lüks araçları gezmeye başladık. Tabi jeep türü araçlardı bunlar da. Bize gösterilen araçların hepsi de oldukça bakımlı ve tertemizdi; yani görünüş olarak bütün gösterilen araçlar bizi mest etti. Biz de teknik özellikleri dinlemeye başladık. Teknik özellikleri de tam aradığımız tarzdandı ve kilometreleri de uygun. Test sürüşü yaptık arkadaşlarla ve aklımıza yatan jeepi kiralamaya karar verdik. Konu fiyata gelince biraz korkuyorduk; ancak fiyatı oldukça uygundu. 1 günlük fiyatı üzerinden de ücret vermedik ayrıca. 10 gün kiralayacağımız için ücret çok uygun oldu. Bu arada ücretsiz yol haritasına da sahip olduk ve navigasyon özelliği de vardı araba. Navigasyon için sadece 20 TL ekstra ücret verdik. Bu da bize son derece uygun geldi. Araç çok hoşumuza gitmişti ve firmanın bize sunduğu kalite de yine bizi ayrıca memnun etmişti ki zaten bugüne kadar böyle bir rent a car firması bulamamıştık. Sevenday rent a car firması sayesinde istediğimiz türden bir aracın sahibi olduk ve bir dahaki tatilimizde de yine bu firmadan araç kiralamaya karar verdik. Temmuz ya da Ağustos gibi yine aynı 4 kişi yaz tatili yapmayı planlıyoruz. O zaman da yine firmayla görüşmeye gideceğiz. Bize sundukları için şimdilik firmaya teşekkürler.

hasan kocak   person     person
person Firmayla öncelikle internet üzerinde rast geldiğim telefon üzerinden irtibata geçtik ve daha sonra da yüz yüze konuşmak için görüşmeye gittim. Öncelikle telefonda kafama takılan bütün sorulara eksiksiz yanıt verdiler. Daha sonra da yüz yüze görüşmeye gittiğimde kapıdan bir adım attım izzet ikram muazzam. Gerçekten bırakın bu alanda; başka hizmet alanlarında da bu denli müşteri memnuniyeti odaklı çalışma sürdürmekte olan firmaya pek de fazla rastlamadım açıkçası; bu durum ben fazlasıyla sevindirdi diyebilirim. Daha sonra araçları teker teker tanıttılar ve fiyatlarını belirttiler. Bunun yanı sıra gün sayısı arttıkça daha ucuza araç kiralayabileceğimi söylediler. Ben de bu sayede daha düşük bir modeli uzun süre kiralayacağıma, daha yüksek bir modeli aynı fiyata uzun sürede kiralayabildim. Araçta hiçbir sorun da bulunmuyordu. Sigortası yaptırılmış, ruhsatı var yani kaçak göçek hiçbir şeyi yok. Bu yüzden benimle ilgilenen ve bana uygun fiyata müthiş bir araç kiralama fırsatı sunan Aegean kiralama firmasına teşekkürlerimi sunuyordum cidden de.sagolunn..

cuma balıkcı   person     person
person Ben Amanya’dan Cuma arkadaşlar, ben internet üzerinden Aegean rent a car firmasına ulaşmıştım bir süre önce. Aslında çevremde birçok rent a car firması var ancak bu devirde hemen bir firmaya güvenmek olmuyor, bu yüzden de bu konuda hayli seçici davranıyorum. Bu yüzden bu firmayı tercih etme kararı almıştım ve firmayı da çeşitli açılardan detaylı bir şekilde incelemiştim araç kiralamadan önce. Daha sonra yüz yüze de görüşmeye gittim ve gördüğüm ilgi alaka beni hayli memnun etti. Araçları gösterdiler, özelliklerini söylediler ve fiyatlarını belirttiler. Biraz seçici olduğum için benimle bayağı bir uğraştılar. Öncelikle kahrımı çektikleri için firmada çalışanlara teşekkürlerimi sunuyorum. Neyse uygun bir araç buldum kendime firma üzerinden ve aslında 1 haftalığına kiralayacaktım aracı ancak normal fiyatından değil de indirim fiyatından karşıma çıkınca süreyi uzattım ve 11 gün aracı kiraladım. Şehirlerarası seyahatimi de bu sayede uzatabildim; bu durumundan da hayli memnun kaldım. Bana sundukları fırsat ve kaliteli hizmet anlayışı için firma yetkililerine teşekkür ederim. Araç kiralama isteyen arkadaşlara bir bakın derim.

melike sasmaz   person     person
person Firmayla öncelikle internet üzerinde rast geldiğim telefon üzerinden irtibata geçtik ve daha sonra da yüz yüze konuşmak için görüşmeye gittim. Öncelikle telefonda kafama takılan bütün sorulara eksiksiz yanıt verdiler. Daha sonra da yüz yüze görüşmeye gittiğimde kapıdan bir adım attım izzet ikram muazzam. Gerçekten bırakın bu alanda; başka hizmet alanlarında da bu denli müşteri memnuniyeti odaklı çalışma sürdürmekte olan firmaya pek de fazla rastlamadım açıkçası; bu durum ben fazlasıyla sevindirdi diyebilirim. Daha sonra araçları teker teker tanıttılar ve fiyatlarını belirttiler. Bunun yanı sıra gün sayısı arttıkça daha ucuza araç kiralayabileceğimi söylediler. Ben de bu sayede daha düşük bir modeli uzun süre kiralayacağıma, daha yüksek bir modeli aynı fiyata uzun sürede kiralayabildim. Araçta hiçbir sorun da bulunmuyordu. Sigortası yaptırılmış, ruhsatı var yani kaçak göçek hiçbir şeyi yok. Bu yüzden benimle ilgilenen ve bana uygun fiyata müthiş bir araç kiralama fırsatı sunan Sevenday firmasına teşekkürlerimi sunuyordum cidden de.

hayat   person     person
person Eşimle birlikte 15 gün önce araç kirala dık ve şuan aracı hala kullanmaktayız bir yorum atalım dedik. 1 aylığına Renault marka bir araç kiraladık ve aracı normal fiyatı üzerinden daha uygun fiyata bize kiralık sundular. Öncelikle fiyat konusunda yardımcı oldukları için teşekkür ediyorum. Araçtan pek anlamam ben ama görünüm olarak hayli güzel ve içi de bayağı konforlu, temiz. Eşim de aracın teknik özelliklerinin yerinde olduğunu ve motorunun da bakımlı olduğunu söylüyor. Yani cidden de bu fiyata bu kadar bakımlı ve temiz bir araç bulmak şu zamanda hayli zor durum; bu yüzden ekipte çalışan bütün arkadaşlara teşekkürler.

emel   person     person
person herkese tavsiye ederim. marmaris arac kiralama konusunda hic sıkıntı cekmez sinizzz..

john smith   person     person
person We have a suggestion for you to rent a car in Marmaris. If you would like to have a cheap car hire during your stay in Turkey, we will be happy to help you rent a suitable car rentals for your needs. We will recommend you a reputable and a professional car hire company and can secure you a competitive rate for your car rental in Marmaris.

Hasan AVCILAR   person     person
person marmaris arac kiralama konusunda müşteriye en iyi davranan, güler yüzlü ve aracları temiz bir şirkettir.Ben kendi adıma tüşekkür edrim..

Tanya Shetilova   person     person

rent a car tursab
GRAYDANTE SOFTWARE
ENTERPRISE v8.5
Sitemap| 2000 Rainrentacar.com & Aegeanrentacar.com © - this Rent a Car website All Rights Reserved found on the product and visual. It can not be copied without permission, citing the source be quoted.